My Blog List

Thursday, June 2, 2011

When Celebrate Bufday Party.

Assalammualaikum =)

Ehem2. HIHI. Macam gempak jew tajuk entry aku kali nih. HAHA. Okeyh. Kowang tahu ta bufday aku bile nih ? Haaa. Ta tahu ? Haa. Cam ur kawan kan. :'( Bufday aku 25 Mei ur. Tarikh nih selalu jatuh time aku tengah mid year exam. Haish ! tension tol. Untuk pengetahuan kowang aku lahir pada ari Rabu. Tahun nih mmg betol2 25 Mei nih jatuh pada ari Rabu. HEHE. Suke cheq :) Dah lah time tuh aku tengah pekse Akaun. -,-


Haaa. Rakan2 kuliah aku ramai yang lahir bulan Mei nih tau. Empat orang tao. First bufday Syakira 18 Mei, Alip Baik 24 Mei, kite 25 Mei, Amy Maizura 26 Mei. :) HAHA. See ? betul2 berturut jew bufday kitorang. Seminggu sebelom tue kitorang planning nak buad party. Actually ta ur macam party sangat pon. Just berkumpul ngn rakan2. Yealah bawu lepas exam kan ? Lepak ur jap kan.


Mula-mula planning nak wat kat KFC. Apa terkejut-terkejut ? Ingat Gemas ta da KFC kew ? Ada okeyh !... Tapi disebabkan masalah tertentu kitorang cancel but buad kat umah Alip Baik. Alip nih mmg baek giler ur aku cakap ngan kaw. Dia kalo berkenaan ngan kawn2 mmg ta da hal lah gua cakap sama lu.

Bufday aku kan jatuh pada ari Rabu. So, as usual, balik jew sekolah mesti bapak cheq jemput. On da way ke umah tue abah singgah kedai. Aku tunggu kat luar kedai ur. Pastu terserempak lak ngan classmate. Adohaii. Malu sangat :') A few minutes after that abah cheq kuar dengan sekotak KEK. Wahh ! Aku rase cam nk bukak kotak tue kat situ jew. yum-yum =)

Lepas jew balik dari kelas Yeo pukul 9pm, dengan rakus nye aku gi dapur bkk KEK ! HEHE. Tengok gambar kat atas. Sedap o0o kek dia. Taburan coklat ngan vanila. hmm~ heaven giler !

*lampu rumah aku bukan lampu disko* -,-


Ehem2. Nie kek dari sape pulak. HAHA. Actually kek nih ditaja oleh Incik Aisyaf Yien. Mase nih kat umah Alip. Tarikh dia 27 Mei, ari jumaat petang. :) Besar beb kek nih. Empat batang lilin mewakili 4 orang lar (= *see, lilin yg paling kiri tue mewakili aku yg paling shortest!* huh. -,-
Thanks alot to Ain for that kek.


Kalut sudah time nih. Makan2. Bibik Alip masak nasi gureng ngan nugget. (:



Happy jew diorang time nih. Makan lek-lok yea rakan2. *nugget Syakira wane merah* :P


Haaa. nih port mudak2 pompuan makan. Best kowt makan ramai-ramai. Lebih-lebih lagi ngan kawan2. :D *cube teka, ape dlm plastik besa tuh*




Nih Aina Munirah. Aku nek moto ngan dia ur gi umah alip. Pastu alang2 dah petang tue bek kitorang gi lepak kat bukit kan ? >,< . *ada laser atas kepala lar*


Ops : Maybe last memory aku ngan diorang nih -,- thx for everything kawan2.


No comments:

Post a Comment