My Blog List

Monday, December 5, 2011

Berkhidmatlah Untuk Negara.



Assalammualaikum.


uke penempatan untuk pelatih PLKN sesi 2012 dah pon keluar. Jeng jeng jeng aku dapat kat Pilahh youuu. HAHA. Sebenarnya berat ati den nih nak gi. -,-

Tiga bulan lamee kott aku nak kene tinggalkan Gemas nih. (ececeehh ayat..)


Kata- kata dari kenalan rapat.


Izzi : oke larhh tue dapat dalam negeri gakk.

Mak : tape. cepat pergi cepat balik. nanty kat sana ada ramai kawan baruu.

Abah : Kump 1 nih budak2 nya baik2.

Adekk2 : yess2.

Kawan2 : untonggg lhaa dapat trip pertama.

Aten : tada rezeki kita nak same2 gi PLKN. ( sedih lhaa aku cam nih )


Best ke PLKN nih. seriusss aku takutt lagii nih. Makna nya aku ada satu bulan je nak belajar memasak bagai nih. (tipuu..)


Ops : Ruhaiizzzaaa ! aku sayang kaw. naseb Fana bagitahu aku tadi yang kaw pon dapat Pilah. Kite genggg yawww. :)

Ops/s : Kalau aku gi PLKN cam ne aku nak tengok game Mesia menentang Bahrain, Syria, Jopun. sedihh a cam nih.

Ops/s/s : Niat aku bila dah masok tahun 2012 nih bolehh showw off sikit kat adekk2 yg aku lepak je kat rumah sementara tunggu result. Diorang pulak berhempas-pulas ke sekolah. Tapiiii PLKN nihh...

No comments:

Post a Comment